Fast Food

neboli rychlé občerstvení

Dny otevřených dveří u McDonald’s

Napsal admin • Říj 11th, 2010 • Rubrika: McDonald's

15. 9. 2005 – Praha – Společnost McDonald’s připravila pro české zákazníky opět akci Dny otevřených dveří. Akce probíhá 24. a 25. září ve všech 71 restauracích McDonald’s po celém území České republiky. Zájemci mohou absolvovat prohlídku s průvodcem (manažerem restaurace), během níž se seznámí s technologií přípravy jídel, systémem práce či firemními standardy kontroly kvality a dozví se řadu zajímavostí o společnosti.

“McDonald’s prochází velkými změnami,” říká Michael Friedrich, generální ředitel McDonald’s ČR.” Výsledkem jsou skvělé nové výrobky, nové atraktivně zařízené restaurace a nová kampaň na podporu značky s ústředním sloganem “i’m lovin’ it™”. Víme, že zákazníci mají o McDonald’s skutečný zájem. Proto jsme usoudili, že nastal čas, aby se o nás dověděli více.”

McDonald’s bezpochyby patří mezi nejúspěšnější podnikatelské koncepty moderní historie. U zrodu velké myšlenky stál syn českých emigrantů, Ray Kroc. V roce 1955 otevřel svoji první restauraci v Des Plaines v Illinoise. Dnes McDonald’s provozuje 30 000 restaurací ve více jak 100 zemích světa. Díky propracovanému systému podnikání a kvalitní nabídce dokáže oslovit zákazníky na celém světě. Firma patří mezi průkopníky v zavádění progresivních standardů práce a řízení kvality. Řada interních firemních norem se stala vzorem pro národní či mezinárodní standardy. Díky jedinečnému systému práce s lidmi dokáže McDonald’s nabídnout uplatnění i zaměstnancům bez předcházejících zkušeností a pomoci jim v osobním a profesním rozvoji.

V roce 2003 začala společnost McDonald’s realizovat první skutečně globální marketingovou strategii v padesátileté historii.

Cílem nové koncepce je vnést dynamiku a mladiství náboj do fungování firmy. Postupnou proměnou procházejí téměř všechny činnosti. Průběžně je doplňována a rozšiřována nabídka jídel směrem k větší pestrosti a vyváženosti. Firma se zaměřuje na zlepšení prostředí stávajících restaurací. Kompletní rekonstrukcí dosud prošly dvě provozovny. Součástí strategie je např. i nová moderní reklamní a marketingová kampaň.

O všech těchto skutečnostech se mohou návštěvníci přesvědčit sami v průběhu Dnů otevřených dveří. Mezi hlavní “atrakce” patří zejména příprava hranolek a oblíbených sendvičů, tedy místa, kde se snoubí přesné načasování vaření s pečlivou přípravou. Zákazníci se mohou současně seznámit s řadou novinek a inovací, díky nimž McDonald’s dokáže každý den v České republice obsloužit více než 100 000 zákazníků.

“Smyslem Dnů otevřených dveří je využít našeho dobrého vztahu se zákazníky k tomu, abychom jim i ostatním lidem znovu zdůraznili, že jsme důvěryhodná, transparentní a kvalitní firma”, dodává Michael Friedrich. “Přísné normy a tvrdá práce, které jsou součástí všech aspektů našeho podnikání, jsou nejvíce patrné v našich kuchyních.”

Štítky: ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Comments are closed.